Reunió de la Comissió Gestora

Dimarts 20 de desembre (19h / sala de plens de l’Ajuntament de Palau-saverdera) hi ha reunió ordinària de la Comissió Gestora de la Mancomunitat amb els següents punts a l’ordre del dia:

1.- Aprovació de l’acta corresponent a la sessió de la comissió gestora celebrada el 20 de setembre de 2022

2.- Informe de Presidència

3.- Informe dels serveis tècnics de la Mancomunitat

4.- Informació de l’estat d’execució del pressupost de la Mancomunitat corresponent a l’exercici de 2022

5.- Aprovació inicial del pressupost de la Mancomunitat per a 2023

6.- Ratificació de l’aprovació inicial de la modificació de crèdit núm. 2/2022 del pressupost de 2022

7.- Aprovació inicial de l’expedient de reconeixement d’una factura sense consignació pressupostària

8.- Donar compte de les resolucions de Presidència corresponents a l’aprovació de factures dels mesos de setembre, octubre i novembre de 2022

9.- Aprovació de la liquidació d’AGBAR corresponent al tercer trimestre de 2022

10.- Aprovació dels increments retributius del personal de la Mancomunitat a efectes d’1 de gener de 2022

11.- Donar compte de la informació relativa a les tasques administratives i tècniques que porta a terme el personal de la Mancomunitat

12.- Informació de l’estat d’inversions portades a terme a cada municipi d’acord amb l’aportació d’AGBAR i amb les subvencions atorgades a la Mancomunitat

13.- Informe de les aportacions dels municipis integrats a la Mancomunitat des del 4rt trimestre de 2018 al tercer trimestre de  2022

14.- Acord relatiu a l’execució de l’obra corresponent als carrers adjacents al Carrer Gran de Garriguella

15.- Contracte menor per a la redacció de l’estudi d’integració i impacte paisatgístic del dipòsit de Malaveïna de Garriguella

16.- Contracte menor per a la redacció del projecte elèctric de bombament del Mas d’en Guero de Palau-saverdera

17.- Assumptes urgents

18.- Torn obert de paraules.