Dijous 14 de novembre de 2024, a les 13.30 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Palau-saverdera hi va haver reunió ordinària de la Comissió Gestora de la Mancomunitat amb els següents punts a l’ordre del dia:
1.- Aprovació acta anterior
2.- Donar compte dels decrets
3.- Aprovació de la liquidació d’aigua i clavegueram del 2on trimestre de l’exercici 2024.
4.- Aprovació, si s’escau, del compte general del pressupost únic de l’exercici 2023.
5.- Aprovació inicial expedient de modificació de crèdits núm. 01/2024
6.- Ratificacio decret presidència data 27.09.2024 “resolució recurs reposició”
7.- Adjudicació contracte de serveis justificada baixa temerària . exp. 3/2024 – títol: actualització pla director servei abastament aigua potable dels municipis de la MIAG,
8.- Proposta aprovació adhesió al pla de serveis en matèria d’administració electrònica de la Diputació de Girona.
9.- Aprovació preus no tarifaris detecció fraus 16102024
10.- Assabentament actualització preus noves escomeses i instal·lació comptadors
11.- Renovació de càrrecs
12.- Assumptes urgents
13.- Precs i preguntes